Δευτέρα 13 Ιουνίου 2011

Long overdue

Θέλω πολύ να σας δείξω κάποια από τα πλεκτά μου, κι ας πέρασε τόσος καιρός. Έχω μείνει πίσω αλλά πού θα πάει, κάποια στιγμή θα φτάσω στο σημείο να δείχνω μόνο φρεσκοτελειωμένα. :-)

Τέλη Αυγούστου έφτιαξα με βελονάκι μια project bag για τα γενέθλια της Τwinkleshine.
Mε ribbon yarn (100% λινό) σε γλυκύτατο ροζ-μπεζ, έπλεξα δύο παραλληλόγραμμα κομμάτια που μετά έραψα μεταξύ τους σε σχήμα σταυρού για να δημιουργήσω διπλό πάτο. Δύο λωρίδες για χερούλια, ένα κουμπί φτιαγμένο απ' το ίδιο νήμα (αφού δεν έβρισκα κανένα έτοιμο να μου αρέσει) και για φόδρα ένα κομμάτι από μια παραπανίσια μαξιλαροθήκη του ΙΚΕΑ.

Όλα με το χέρι, και έκανα πολύ προσεκτική πισωβελονιά για τη φόδρα! Βοήθησε βέβαια και το ύφασμα με τα τετραγωνάκια ως μπούσουλα. :-)

Η Αλεξάνδρα την παίρνει μαζί της όταν πλέκει κάλτσες, γιατί σύμφωνα με τα λεγόμενά της η τσαντούλα έχει το κατάλληλο μέγεθος ώστε να χωρέσει τα απαραίτητα!

by Saigon

5 σχόλια:

Neth είπε...

Απλά καταπληκτική! Όταν την είδα από κοντά δέν πίστευα οτι το ράψιμο ήταν στο χέρι, ούτε με μηχανή τέτοια λεπτομέρεια!

Φωτεινή είπε...

Είναι απλά τέλεια!Με κάνεις να θέλω να ξαναπιάσω το βελονάκι μου-τελευταία φορά που το είχα στα χέρια μου ήταν στην κλινική, περιμένοντας να γεννήσω, πριν 2,5 μήνες-και τώρα με τα δυο παιδιά το έχω αφήσει λίγο!Αλλά αυτή η τσαντούλα είναι όνειρο και πηγή έμπνευσης!

sstamoul είπε...

Καταπληκτική! Πανέμορφη και πρακτικότατη! Μπράβο σου!

sunny είπε...

Είναι πραγματικά υπέροχα!!
Έχεις φοβερό ταλέντο!

sitronella είπε...

Τέλειαααα
Μπράβο, μου άρεσε πάρα πολύ αυτή η τσαντούλα. Και το χρώμα και η φόδρα και ολα είναι απλά τέλεια :)