Πέμπτη 12 Ιουνίου 2008

Αλήθεια ή Ψέματα;

Χτες έλαβα πρόσκληση από το Γυάλινο Δάκρυ για το παιχνιδάκι που βλέπω τελευταία να κυκλοφορεί σε πολλά blogs: γράφεις τρία ψέματα και μια αλήθεια, και οι θαμώνες προσπαθούν να πετύχουν την αλήθεια.
Μπήκα στον πειρασμό να το κάνω πιο ενδιαφέρον και να γράψω τρεις αλήθειες και ένα ψέμα, για να βρείτε το ψέμα... Αλλά τελικά θα συμμορφωθώ.
:-)

  1. Ένα από τα όνειρα που έχω από μικρό παιδί είναι να κάνω ελεύθερη πτώση. Με συναρπάζει η σκέψη της απόλυτης ελευθερίας, της ταχύτητας και της συγκλονιστικής θέας από εκεί πάνω...
  2. Υποφέρω από τις κοινές αλλεργίες. Γύρη, δέντρα, χόρτα, σκόνη... Κάθε άνοιξη βλαστημάω την ώρα και τη στιγμή, αλλά ειδικά φέτος με πειράζουν τρομερά και τα χνούδια. Είναι φριχτό, είναι εκνευριστικό, και είναι ο λόγος που μέσα στο σπίτι μου θα βρείτε κουτί ή πακετάκι χαρτομάντηλα ανά 3 μέτρα.
  3. Μέχρι την εφηβεία μου φοβόμουν απίστευτα το νερό. Δεν έχω παίξει ποτέ μπουγέλο, φορούσα πλαστικά μπρατσάκια ως τα 12, έμενα πάντα στα ρηχά μαζί με τα μωρά και τελικά έμαθα να κολυμπάω στα 14 μου.
  4. Είμαι απελπιστικά και αθεράπευτα φάλτσα. Αν ανοίξω το στόμα μου για να τραγουδήσω, με κλαίνε οι γάτες, οι σκύλοι, οι ρέγγες, και τα έντομα της γειτονιάς παίρνουν ένα δισάκι στον ώμο και τραβάνε για τη Βραζιλία.
Φίλε Baygon, μην τσακιστείς να απαντήσεις εσύ που ξέρεις το σωστό! LOL
Δεν προσκαλώ κανέναν να παίξει (η Α. είπε "Κάλεσε αυτούς που σου λένε ψέματα τώρα τελευταία, να πουν μερικά ακόμα!" χαχαχαχ), γιατί οι περισσότεροι το έχετε ήδη κάνει. Αν, ωστόσο, θέλετε, be my guest.

Οι απαντήσεις τη Δευτέρα, μόλις γυρίσουμε από το Salzburg! Θα είμαστε στο γήπεδο για Ελλάδα-Ρωσία το Σάββατο! (Να και το καινούριο μου πάθος... κάθε μέρα κάνω στάση στο περίπτερο για αυτοκόλλητα Panini! Σε λίγο θα στριμώχνω αγοράκια στις αλάνες για να ανταλλάξουμε τα διπλά μας! Η τρελή με το άλμπουμ παραμάσχαλα... LOL)


by Saigon

8 σχόλια:

γυάλινο δάκρυ είπε...

Ευχαριστώ που έπαιξες :)
Θα πω το 3..

Γκρινιάρης είπε...

Γειά! Δεν έχω ιδέα για το blogoπαίχνιδο, αλλά τα Panini rule!!! Πως πάει, συμπλήρωσες καμία ομάδα; Εγώ όχι ακόμα.

Εύχομαι να είστε γουρλήδες το Σάββατο!

Ανώνυμος είπε...

Λέω οτι το 1 είναι η αλήθεια!

3 parties a day είπε...

Το 3...
Καλά να περάσετε στο Σάλτςμπουργκ. Ελπίζω να είστε τυχεροί και να μην βρέχει καρεκλοπόδαρα!

moukelis είπε...

Ε τώρα να μην το πω;;;Εγώ δεν μαρτυράω,αλλά ξέρω ποια είναι η ψεμματάρα.Σα δε ντρέπεσαι,κανένα πιο αξιοπρεπές ψέμα δε βρηκες; :@Ρ

Saigon & Baygon Inc. είπε...

@ Γυάλινο Δάκρυ:
:-)

@ Γκρινιάρης:
Καλώς μας ήρθατε κι από δω...
Ναι, ναι, τα Panini rule, έχω παθιαστεί και δεν το κρύβω, μέχρι κι ο ίδιος ο περιπτεράς μου επηρεάστηκε και το σκέφτεται πολύ σοβαρά να αρχίσει το άλμπουμ για ενθύμιο!
Σιγά και σταθερά, το γεμίζω. Πιο πλήρης μέχρι στιγμής είναι η Πολωνία, όπου μου λείπουν μόνο τα 2 κάτω της ομαδικής φωτογραφίας και 4 παίκτες!
(Μήπως να σου στείλω μια λίστα με τα νούμερα που έχω διπλά και μ' αυτά που μου λείπουν; Εσύ βρήκες να ανταλλάξεις με κανέναν;)
Δυστυχώς δεν έπιασε το γούρι το Σάββατο, αλλά περάσαμε συγκλονιστικά!

@ cyberpunk:
Τώρα αυτό το είπες γιατί το πιστεύεις, ή για να αποπροσανατολίσεις τον κόσμο; Αν το ίδιο σου το αίμα δεν ξέρει ποια είναι η αλήθεια, χαθήκαμε... LOL

@ 3 parties a day:
Ευχαριστούμε για την επίσκεψη και τις ευχές! Ήμασταν όντως τυχεροί, ο καιρός ήταν πάρα πολύ καλός!

@ Moukelis:
Για ποιο από τα τρία ψέματα μιλάς; Τα διάλεξα πολύ βιαστικά γιατί ετοιμαζόμασταν να φύγουμε. Τελικά όμως τι ψήφιζες για αληθινό; Δεν μας είπες...
:-)

moukelis είπε...

3 αλήθειες και ένα ψέμα δεν είπες ότι έβαλες;Ποιος σε είπε φάλτσα πες μου να έρθω να του δείξω εγώ.Άκου εκεί...

Saigon & Baygon Inc. είπε...

Είπα ότι θα ήταν ενδιαφέρον να κάνω αυτή τη βερσιόν, αλλά τελικά έμεινα πιστή στον κανόνα!
Τρία ψέματα και μια αλήθεια, λοιπόν! Έχεις ελάχιστα λεπτά για να ψηφίσεις έστω και τώρα, καθώς ετοιμάζω την απάντηση! χιχιχιχ