Κυριακή 1 Ιουνίου 2008

Χειρόγραφο

Μου ήρθε η πρόσκληση από το Μουκελάκι την περασμένη εβδομάδα, να συμμετάσχω κι εγώ στην συλλογή χειρόγραφων από διάφορους bloggers.
Στην αρχή σκέφτηκα να γράψω το αγαπημένο μου ποίημα από τον W.B. Yeats. Μετά είπα να βάλω το "Ορυχείο" του Μίλτου Σαχτούρη, που επίσης αγαπώ εδώ και χρόνια και αντικατοπτρίζει τη διάθεσή μου τις τελευταίες μέρες, αλλά θα έπεφτε μάλλον βαρύ με τέτοια ζέστη.
Στράφηκα λοιπόν (για πολλοστή φορά) στο παρακάτω, που συχνά το φέρνω στο νου μου γιατί το βρίσκω απίστευτα σοφό...



by Saigon

2 σχόλια:

Autographcollectors είπε...

Και πράγματι,είναι σοφή και διδακτική η ιστορία αυτή.
Σ' ευχαριστούμε πολύ για την συμμετοχή σου στο "Ιδιογράφως".
Το σημείωμά σου αναρτήθηκε στο blog.

moukelis είπε...

Ωραία ιστορία και πολυ διδακτικη.Σ'ευχαριστώ πολύ που έπαιξες! :@)